På årets SwedenBIO Summit vill vi vara med och skriva framgångssagor. Sagor som börjar i hårt slit, hjältemod, gemenskap och hälsoutmaningar och som nu ska betala sig; i genomslag på marknaden och äntligen nå fram till användaren.
Att optimera bolagets resurser är ett sätt att säkra framgången. I life science-ekosystem cirkulerar erfarenheter, kontakter, investeringar och andra tillgångar. Genom att fånga såväl synliga som dolda resurser som finns kopplade till bolaget ökar du utväxlingen på dina tillgångar. I en nära marknadsupplevelse sätter vi fokus på det avgörande skede då produkten närmar sig marknaden. Det är nu det bär eller brister. Vad kan du göra för att få en framgångsrik produktplacering och genomslag på marknaden? Vad ska man tänka på i val av marknad och av säljstrategi? Hur kan CSR och ESG användas för att öka värdet och skapa framgång?
Summit genomförs traditionsenligt med julstämning på Grand Hotell i Stockholm, med utställare, bubbelmingel och allt annat som hör SwedenBIO Summit till.